cutelizardz

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av cutelizardz - 3 juni 2011 15:06

Här kmr världens sötaste gris

  där va den juh!!

skiiiiitsöööt<33

Av cutelizardz - 3 juni 2011 13:22

vad ser bäst i djungeln ?

svar: zebra


indra sa till sin mamma ;

mamma ! mjölken har gått ut!

mamma; stäng kylen då ..


berätta o berättamer satt i ett

träd , berätta rammlade ner ..

vem satt kvar?

svar: berättamer :D


vad betyder; I'dont no?

svar: jag vet inte :D


vad blir naturrutan baklänges?

svar: naturrutan


charlie frågade en person ;

-finns det gardiner till datorer?

-vad menar du?

-jag vill ha gardiner till min dator för

jag har window :D

haha<3


vad blir de om man korsar en orm och en igelkott ?

svar : taggtråd

(nt så snällt mot djuren då men :(   )


vilken hundras gillar att sova i en låda ?

svar: boxer


hunden frågade en katt; vad står de här? : ja kan inte läsa .

katten; ja kan inte läsa -.-

haha:)


vilken mössa borde dom som har dålig-hår-dag ha på sej?

svar: Bad Hair Day


vilken frukt saknas? här är dom som e med ; banan, bäpple , och den sista?

svar: bapelsin :D


den röda gubben bor i de röda huset ,

den vita gubben bor i de blåa huset ,

vem bor då i de vita huset?

svar: den blåa gubben


de va alla gåtor ja kom på nu :)

bajj<3

men först en pingvin-bild <3

  tre trillingar<33

bajj<3









Av cutelizardz - 3 juni 2011 13:15

Äter macka :)

skum  an=skumbanan :D

haha<3

Tidigare månad - Senare månad

Min pesentation :)

Fråga mej :)

3 besvarade frågor

0mröstning :)

va tkr ni om min blogg? :D
 fin
 ful
 tråkig
 rolig
 dum
 snäll
 bra
 dålig
 intresann
 ointersann
 älskar den!!
 hatar den!!

Min lilla gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Mina senaste inlägg :P

Små kategorier :D

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards