cutelizardz

Alla inlägg under maj 2011

Av cutelizardz - 15 maj 2011 13:20

Här kmr Charlie & Indra  haha!! sötnosarna   

 

aja men nästa inlägg kmr lite senare idag da :)

då blir de om Buddha !

sen Zindra!

bye då   

Av cutelizardz - 15 maj 2011 12:52

 

Där e Indra  haha!

Kommentera gärna

Nästa inlägg kmr handla om : Charlie & Indra ,, tror ja ..

aja ses då 

Av cutelizardz - 15 maj 2011 12:47

  Haha!!

Charlie kan göra massa konstiga stilar x) Han e såå söööt

Nästa inlägg ska va "tre trillingar" av Indra

ses då


Av cutelizardz - 15 maj 2011 12:43

Trillingar

kommentera om de ser gulligt ut :)

Av cutelizardz - 15 maj 2011 12:21

Hej, idag ska ja kanske gå ut o leka med våran hund Athena ,, men bara kanske :) men iallfall så skulle ni få se en bild på Indra som ni nt har sett förut :D YYYY

bye

Av cutelizardz - 15 maj 2011 11:32

Tre sovande vovvsingar

Här kmr lilla Buddha & lilla Zindra

 

                     Zindra                                     Buddha

                                                Bye

Av cutelizardz - 14 maj 2011 19:03

 

Haha ! lite platt vart Zindra ,, men de vart sött :) o nu vet ja hur ja

satte ihop bilderna !! :) ps. har bara den bilden på Zindra som typ

ser normal ut ..:D dom andra ser antingen vält ut eller så e dom

upponer :D nu e ja hemma själv me Charlie ..

han e ganska jobbig .. -.- han ligger typ o "pratar" fast på "hundspråk"

eller nåt ..

han ligger o piper iallafall ..

åzzå står han o tittar ut genom fönstren .. :P för syrrorna o pappa har gått ut

med Athena i skogen nu da..

och jag ville va hemma med Charlie ..:) men nästa gång vi ska gå ut med Athena

till skogen ska ja följa med iallafall :) de ha ja bestämt :D haha ..:P

sa till Charlie nu " dom kommer snart" så pussade han mej i ansiktet :D

han e så goo :)

men jag tror att Charlie o Athena kommer att leka när Athena kmr hem igen..:P

de e nog säkert åxå faktist :) för de brukade  Charlie o Indra göra när

typ vi säger Charlie har varit ute på skogspromenad ,, så brukar han o Indra leka ..

men Indra bor nt här du då ..

som ja redan ha skrivit :) men iallafall så tror ja att dom kmr att busa när Athena kmr hem ..

aja men det skriver ja i ett annat inlägg imorrn om de va så då..

men jag ska nt sluta göra inlägg för idag bara för de ..:)

men måste iallafall snart sluta dehär inlägget..

de va ju liksom meningen att ni skulle få se två bilder ...

men aja bye de här inlägget !! :D  

Av cutelizardz - 14 maj 2011 18:39

Nu ska ja göra ett inlägg som säger va ja ha gjort idag..

ja ha vare ute med Athena o de regnade skitmkt !!

men vi hade kul :P

aja men jag ha ätit godis åxå så klart :P

och gjort lite inlägg på bloggen o vare med Zindra o sånt :)

och vi ha en sån hära stol till datorn som man typ kan snurra i ..

om ni förstår..

aja men ha snurrat min lillasyrra i den..:P

tro hon hade kul ? :D

haaha :P

aja men imorrn ska ja nog göra fler inlägg åxå :)

men jag ska nt sluta nu bara för det .. o när ja va ute me Athena hitta de

ja 12 maskar tror ja .. haha .. :P

men jag ska sluta dehär innlägget nudå ..:P

bye

Min pesentation :)

Fråga mej :)

3 besvarade frågor

0mröstning :)

va tkr ni om min blogg? :D
 fin
 ful
 tråkig
 rolig
 dum
 snäll
 bra
 dålig
 intresann
 ointersann
 älskar den!!
 hatar den!!

Min lilla gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Mina senaste inlägg :P

Små kategorier :D

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards